Как да забъркате 5 лесени рецепти за продуктивност

work small

24 часа. Това е времето, с което разполагаме в денонощието. Ако сложим 2 часа за хранене, 7-8 часа сън, 1 час път, 2 часа загубено време, 1 час спорт, 1 час време за семейство и домашни задължения, 8-9 часа за работа и закръгляме денонощието. Когато говорим за продуктивност следва да се съобразяваме с нашите 24 часа, с които разполагаме реално. Въпреки това, някои хора изглеждат като че ли имат повече от 24 часа време от други и успяват да свършат повече неща.

Нека сме честни. Всички ние искаме да постигаме повече и без съмнение, няма по-добър начин да направим това, ако имаме контрол над времето, с което разполагаме и управляваме същото това време по най-ефективен начин.

Разковничето е в изграждането на добри работни навици. Както са казали хората, не трябва да работим повече или по-дълго, а по-ефективно, по-хитро.

Ултра продуктивните хора се възползват от някои отренирани и работещи рецепти, които бихме искали да споделим с вас. Не става въпрос за космически открития, а за лесни правила за работа, които вършат чудеса на практика, ако решите да ги ползвате и се придържате към тях.

5 лесни рецепти за продуктивност

1 Не оставаяйте днешната си работа за утре – продуктивните хора никога не оставят нещо, което могат да свършат днес, за утре – тел. разговор, е-мейл, среща. Ако се върнете и връщате към всяка подобна задача всеки ден вие реално губите време. Ако не можете да свършите нещо, не го оставяйте за утре – забравете за него (очевидно не е толкова важно), делегирайте го на колега или просто го свършете днес.

2 Организираното работно място води до орагнизираност в работния процес – почистете бюрото си от излишни папки или документи, направете същото с електронната си поща, отметнете или изтрийте задачи, които вече сте свършили или не са актуални.

3 Опитайте да приложите принципа на работа 30/10 – 30 мин. работа и 10 мин. почивка. Така ще се съсредоточите върху това какво текущо трябва да свършите, няма да имате причина да отложите текущата задача и най-вече няма да загубите интерес и ще имате реална мотивация да приклщчите навреме – кратка почивка.

4 Подгответе утрешния си работен ден – Така, всъщност ще видите какво огромно количество от работа сте свършили днес и ще си осигурите един подреден, организиран утрешен ден. Най-вероятно, това ще ви отнеме няколко минути, но ще е положителен завършек на деня и чудесно начало на следващия.

5 Свършете най-трудната работа/задача за деня преди всичко друго  – това е най-добрия лек срещу отлагане на задачи, които не са ви непременно любими или са по-трудоемки. Така, ще отметнете много работа, докато сте най-свежи и продуктивни и ще си оставите задачи, които са по-лесни и дори приятни, с които да приключите деня положително.

‘Времето е това, към което най-силно се стремим, но използваме най-неефективно’ Уилям Пен.

Прочети повече: 

На време със задачите

Как да работя по-малко, но по-продуктивно

Ако този материал ви е харесал и е бил от полза, ще се радваме да го споделите в най-посещаваната ви социалната мрежа по-долу.

авт. Лина Борисова

No Comments Yet

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

По-мъдри. По-успешни. Мислещи.

Мисъл на месеца

 

"Ние сами пишем книгата на живота си. Когато разказваме историята си сами, имаме личното право да поставим финала, който искаме"

Малки стъпки – големи резултати